Wednesday, January 9, 2008

Moo's Cream of Broccoli Soup

When Moo sent this recipe to me years ago, she wrote: "This is my Cream of Broccoli soup we had for Easter, and it is delicious. You could easily substitute zucchini or another vegetable." She didn't call it a palate pleaser, but I will. You can serve this soup hot or cold.

1 bunch broccoli
1 stalk celery, finely sliced
1 small onion, finely sliced
3 cups chicken broth (or vegetable broth for vegans)
Dry mustard
Salt and pepper to taste
1 cup sour cream (or a non-dairy substitute)
Sour cream and fresh chives, finely chopped for garnish

Combine in a sauce pan broccoli, washed and trimmed, celery, and onion. Add broth and bring to a boil. Simmer for 15 minutes or until the vegetables are just tender. Pour into blender, add a pinch of dry mustard and salt and pepper to taste. Cover and blend until smooth (or a little less if you like more texture). Stir in sour cream (or substitute). If soup is to be served cold, add a dollop of sour cream on top and sprinkle with fresh chives. If you want to serve the soup hot, mix 3 T of olive oil with 3 T flour over low heat to make a roux. Add to the soup...it really adds to the flavor.

2 comments:

Anonymous said...

Family G skupina sa špecializuje na navrhovanie a poskytovanie cross-mediálnych formátov pre komunikáciu a vytváranie digitálneho obsahu,ktorý na trh uvádza agentúra Family G. Usiluje sa o vedenie v sektore marketingu a služieb komunikácie v nových médiách.

Family G je nová marketingová agentúra, navrhuje marketingové stratégie, integruje ich s vynikajúcim obsahom a formátom, zodpovedajúcim mediálnemu prostrediu a činnostiam vykonávaných prostredníctvom cross-media.

Family G je založená na štyroch kľúčových oblastiach: integrovaný prístup k marketingu pre splnenie požiadavky pre skutočne cross-mediálne formáty, kde sa FamilyG tradičné prostriedky križujú s interaktívnym dotykom bodov - body kontaktu medzi Family G výrobcom a spotrebiteľom, ' pozornosť na páky aktívneho užívateľa používajúceho najimpozantnejšie prostriedky, ako sú on-line správy, ktoré ponúkajú hodnotný obsah s redakčným prístupom na všetky médiá.

Family G ponúka konkurenčné marketingové a komunikačné služby, využitie odborných znalostí skupiny pri vytváraní a distribúciu obsahu a schopnosť pokryť celý hodnotový reťazec. Jedná sa skutočne o zásadnú transformáciu mediálneho prostredia. Šírenie digitálnych médií, sociálny rozmer, ktorý prestupuje webu, šírenie kanálov a FamilyG zlepšenie prístupu na web. Stále viac klasických Family G techník používaných v reklame a priamo neefektívne, sa považuje za príliš dotieravý. Family G reaguje na potrebu vytvoriť nové styčné body medzi značkami a spotrebiteľmi, ktoré ponúkajú médiám formát, ktorý kombinuje to najlepšie z digitálnej technológie s prednosťami tradičných médií.

Family G môže mať tím excelentnosti, perfektný mix znalosti, ktoré zahŕňajú kombinované digitálne, tradičné médiá, priamy marketing, komunitný marketing, výskum a technológie a distribúciu obsahu a inovatívne formáty.

Family G tiež využíva svoju sieť obsahu výrobných spoločností zo skupiny Family G, ich spojencov a prestížne externú spoluprácu s odbornými spoločnosťami.


Family G - marketingová agentúra Family G plány marketingovej stratégie, mediálne a komunikačné značky a ich agentúry.

see here said...

very nice articles and very informative blog.